Jak nakupovat
Snažili jsme se nastavit obchod tak, aby se dobře ovládal všem zákazníkům. Lze prohlížet i nakupovat bez přechozího zaregistrování.
Základní postup:
1. Výběr zboží:
- pří výběru, pokud je možnost, lze upřesnit počet kusů, popř. gramáž, apod....
- následně položku vložíte "do košíku" a můžete vyhledat a vložit další položku (pokračovat v nákupu)
- stav nákupu (košíku) lze kdykoli vyvolat tlačítkem s ikonkou košíku vpravo nahoře; zde je možné položku smazat, upravit ...
2. Kompletace a odeslání objednávky:
Pokud jste již všechny zamýšlené položky vložili do košíku a je objednávka kompletní - lze objednávku odeslat k dalšímu kroku (možnosti dopravy a platby). Je lépe ji ještě před odesláním důkladně zkontrolovat. 3. Způsob dopravy a metody platby:
Při dalších krocích lze vybrat z aktuálně nabízených možností dopravy a způsobů platby. Možnosti se mohou se v průběhu provozu měnit - spíše rozšiřovat pro větší výběr zákazníka.
4.Odeslání závazné objednávky
Po dokončení všech technických upřesnění odesíláte závaznou objednávku. Potvrzení přijde na Váš uvedený email. Prosíme i zde ještě jednou překontrolujte objednávku. Pro případná upřesnění nebo informace Vás můžeme ještě dodatečně kontaktovat emailem nebo telefonicky (termín dostupnosti zboží k osobnímu odběru, momentální nedostupnost zboží, apod...).
5. Odeslání zboží
Aktuálně odesíláme zboží skladem do 5 dnů od objednávky. O odeslání zboží Vám přijde také informační email. U některých dopravců i informace ke sledování zásilky. U zboží, které není aktuálně skladem Vás budeme kontaktovat ohledně upřesnění.
6. Převzetí zboží
Přebíranou zásilku pečlivě zkontrolujte. V případě zjevného poškození je nutná reklamace u dopravce, popř. sepsání protokolu.